Carregant...

Carroussel Costa Brava, primer diumenge de Juny, sempre.

COM VOTAR?

1- REGISTRA'T A LA PLATAFORMA "DECIDIM"
Has de registrar un compte amb el teu nom complet, un nom d'usuari, un correu electrònic (que després hauràs de validar), i una contrasenya segura.
REGISTRA'T A DECIDIM

2- VALIDA EL TEU COMPTE
Si has completat el registre de forma correcte, t'arribarà un correu electrònic amb un enllaç al que hauràs de clicar per activar el teu compte.

3- INICIA SESSIÓ A LA PLATAFORMA
Un cop validat el teu compte amb el mail, hauràs d'iniciar sessió amb el correu electrònic i la contrasenya que has registrat.
INICIA SESSIÓ A DECIDIM

4- FES CLIC AL SEGÜENT ENLLAÇ, AUTORITZA EL CENS DE POBLACIÓ I INTRODUEIX EL TEU NÚMERO DE DNI I DATA DE NAIXAMENT
Si veus que amb la lletra no funciona, prova a introduir-lo sense la lletra. Un cop validat l'accés, accedirás a la votació, a la qual has de respondre "SI", conforme estàs d'acord en canviar la data al primer Diumenge de Juny cada any.
VOTA A DECIDIM

INFORMACIÓ ADDICIONAL
Aquesta pàgina web (associaciodecollesfp.com) i el domini www.festesdeprimavera.com estàn gestionats exclusivament per la Associació de Colles de les Festes de Primavera de Palafrugell, l'Ajuntament de Palafrugell no està vinculat en cap aspecte ni és responsable. Els formularis i la plataforma "DECIDIM" formen part de la Diputació de Girona, i sota ús de l'Ajuntament de Palafrugell.

En nom de totes les colles que formen part del Carroussel Costa Brava de Palafrugell, volem agraïr a tots els vilatans que han dedicat uns minuts del seu dia a dia en omplir els formularis i votar en aquest procés participatiu online tant complex i orquestat malintencionadament per l'Ajuntament, pensat per a dificultar els vots i fer que la població es cansi del procés i abandoni la votació per la complexitat.